דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


יש לך חובות? קח לך איש מקצועי! 

מאת    [ 24/08/2014 ]

מילים במאמר: 337   [ נצפה 3013 פעמים ]

יש לך חובות? קח לך איש מקצועי!

לא נעים להגיע למצב של פשיטת רגל, ואם זה קורה פירושו של דבר שכבר מוצו כל האפשרויות האחרות. אדם שניסה לצאת בעצמו מן הבוץ של החובות, ולא הצליח, עד שהגיע לידי פשיטת רגל מוכרח לקחת עורך דין פשיטת רגל אשר יעזור לו במצבו הביש.

 

למה דווקא עורך דין פשיטת רגל?

למצב של פשיטת רגל נקלע אדם אשר יש לו חובות רבים והוא לא הצליח להחזיר אותם בכל דרך עצמאית. מצב של פשיטת רגל הוא מהלך משפטי נגד אדם כזה ובדרך כלל מי שיוזם אותו אלה הם נושי החייב. כאשר הנושים ניסו את יכולתם בהשבת החובות ואינם מצליחים הם מעדיפים לפנות לגורם משפטי אשר יסייע להם לקבל את המגיע להם על פי דין. לפעמים האדם החייב הוא זה שפונה לבית משפט לפתוח בתהליך של פשיטת רגל משום שהוא לא מסוגל לעמוד בהתחייבויותיו ואין לו שום דרך להחלץ לבד.

במצב כזה כדאי לאדם להשתמש בשרותיו של עורך דין פשיטת רגל אשר תחום ההתמחות שלו היא דווקא זו. כך הוא יכול להבטיח לעצמו הצלחה בכל התהליך שיפעל גם לטובתו.

אי אפשר לעמוד לבד מול תהליך משפטי כאשר אדם הגיע למצב של פשיטת רגל. האזרח הפשוט אינו מכיר את נבכי חוקי בית המשפט, והוא עלול להסתבך עוד יותר מעבר לסיבוך שהוא כבר נמצא עמוק בפנים. בלי הידע המבוקש, ובלי הבנה בתחום, הוא רק יזיק לעצמו יותר מאשר יועיל, וחבל.

עורך דין פשיטת רגל שהוא ישכור לטובתו, ילמד היטב את פרטי התיק שלו ואת הסיבה למצב הקשה אליו הוא נקלע. הוא יודע להתנהל נכון מול הנושים שלפעמים הדרישות שלהם בלתי מתפשרות ולפעמים מדובר בגוף ציבורי חזק ומבוסס.

כי עורכי דין יש הרבה, אך חשוב לבחור דווקא באחד שהוא עורך דין פשיטת רגל, זה יגביר את סיכויי ההצלחה בתיק, ויסייע לחייב להתאושש מהר מכל חובותיו ולחזור לשגרת החיים.

גם מי שהגיע למצב של פשיטת רגל, והוא חש עצמו נואש מכל, כדאי שיקח עורך דין פשיטת רגל, הבקי היטב בענין זה והוא יוציא אותו מהר מאפילה לאורה!

 

אנו מומחים בהליך פשיטת רגל , משרדנו זוכה להצלחה רבה בתחום ההגנה על החייבים, עורך דין פשיטת רגל מלווה את החייב החל מבקשת פשיטת רגל לאורך כל התהליך עד להפטר חובות. משרדנו בעל ניסיון רב והוכיח הצלחה רבה בתחום. נקלעת לחובות ? פתחת עסק ונכשלת ? גם לך מגיע לפתוח דף חדש . משרדנו מומחה בהגנה על החייב החל ממחיקת חובות עבר ישנים והסדרי חובות עם הפחתה של עד 90% מגובה החוב. מחפש עורך דין פשיטת רגל משרדנו מומחה בתחום פשיטת רגל הגשת בקשות מטעם החייב, ליווי צמוד מפתיחת התיק ובקשה לפשיטת רגל עד למתן צו הפטר.     




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב